Juli wishlist

maandag 29 juni 2015 |


wishlistjuli Het is nog niet helemaal juli, maar wel bijna, dus bij deze: een wishlist voor volgende maand!

1. Een Daniel Wellington horloge... zo chic en mooi, love it! Ik zie ze vaak voorbij komen op Pinterest. Met verschillende bandjes, maar de zwarte vind ik toch het meest classy en simpel te combineren. Volgens mij kunnen ze een outfit helemaal afmaken. Ik ben over het algemeen niet zo van de sieraden, maar een horloge van Daniel Wellington zou ik gráág bezitten. Het prijskaartje is alleen wel een ding...

2. Een boek waar ik erg benieuwd naar ben, is het boek van Anna Nooshin: On Top. Ik heb er al een paar positieve reviews over gelezen, waardoor ik 'm al helemaal graag wil lezen. NSMBL's Anna Nooshin volg ik zelf ook, en ik ben nieuwsgierig naar hoe haar jeugd was en hoe ze nou succesvol is geworden. Jouw handboek voor online succes, staat op de cover. On Top lijkt me heel inspirerend. Wil ik lezennn!

3. Koper! Ik ben dol op de trend. Zo'n mooie kleur! Zeker de koperen mandjes trekken mijn aandacht altijd. Ik wil nog altijd zo'n mandje scoren. Handig om spulletjes in te doen, en het staat ook nog mooi in je kamer. Ik moet dan toch eens naar de Xenos voor een goedkoop exemplaar, denk ik?!

4. Ehm, ja. Een bh in mijn wishlist. Je ziet ze overal, de kanten bh'tjes, ook wel bralettes. Toen ik er één bij de H&M zag heb ik getwijfeld en 'm uiteindelijk niet meegenomen. Maar nu de zomervakantie dichtbij komt, wil ik toch zo'n bralette gaan kopen. Ze zijn ook erg mooi bij een open rug of laag uitgesneden mouwen, of als je shirtje licht doorschijnt.

5. Last but not least: een nieuwe schoolagenda. De meeste scholieren kopen in de laatste week van de zomervakantie nog snel een agenda bij de Hema. Not me. Ik vind het elk jaar zo leuk om zorgvuldig een nieuwe agenda uit te zoeken, haha. Het wordt, tenzij mijn oog op een mooiere valt, die van NSMBL. Ik heb die van StyleScrapbook in de winkel gezien, maar vond 'm toch minder leuk dan voorgaande jaren.

Wat staat er bovenaan jullie wishlist?

10 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Het boek van anna Nooshin is echt een aanrader! En voor de rest heb je erg leuke items op je wishlist.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker het boek van Anna Nooshin lezen! Ik vond hem zo fijn en inspirerend <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil het On top ook zo graag lezen! Love Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke wishlist! die top is wel gaaf

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb een koperen mandje van de Hema, superleuk! En jaaa dat horloge is zo pretty<3 On Top wil ik ook graag eens lezen!
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke wishlist Luna! Het boek van Anna Nooshin wil ik ook graag een keer lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, dat horloge is zoo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit zou zo een wishlist van mij kunnen zijn ♥ Ik zag laatst voor het eerst een DW in het echt. Zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke items! De meeste staan ook op mijn wishlist!

    BeantwoordenVerwijderen